Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Μεταφορά υγρών υποπροϊόντων ελαιοκάρπου


Η μεταφορά του υγρού υποπροϊόντος κατεργασίας της ελιάς (ελαιοπυρηνόλυμα) που προέρχεται από ελαιουργεία 2 φάσεων μπορεί να γίνεται από τα εξής οχήματα:

 

    Α. Βυτιοφόρα οχήματα, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της υπ. αριθ. 42578/3114 υ.α (ωφέλιμο – βαθμός πλήρωσης – χωρητικότητα βυτίου - αντιπαφλαστικά διαφραγματα).

    Β. Κοινά φορτηγά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων (ανατρεπόμενα και μη ανατρεπόμενα) εφόσον σε αυτά έχει γίνει τοποθέτηση βυτίου σύμφωνα με τους κατωτέρω όρους και προϋποθέσεις:


    Η τοποθέτηση του βυτίου να γίνεται χωρίς την αφαίρεση της κοινού φόρτου αμάξης του αυτοκινήτου.

    Το βυτίο, τα ανοίγματα, δικλείδες, σωληνώσεις και συνδέσεις αυτών πρέπει να είναι στεγανά, ώστε να μη λαμβάνει χώρα διαρροή ή διάχυση των περιεχομένων λυμάτων κατά την πλήρωση, μεταφορά και εκκένωση αυτών.

    Το βυτίο πρέπει να στερεώνεται στην καρότσα με κατάλληλα, για τις δυνάμεις που αναπτύσσονται από την κίνηση του οχήματος μέσα. Για το λόγο αυτό η κατασκευή του βυτίου θα πρέπει να συνοδεύεται από μελέτη Μηχανολόγου η οποία θα κατατίθεται στις κατά τόπους αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών.

    Με το υπ’ αριθ. 12009/2015 έγγραφο του ΕΦΕΤ διευκρινίζεται ότι για κάθε βυτιοφόρο/δεξαμενοφόρο όχημα που μεταφέρει ελαιοπυρήνα δύο φάσεων προκειμένου αυτός να χρησιμοποιηθεί για παραγωγή βρώσιμων ελαίων, ΔΕΝ απαιτείται η χορήγηση βεβαίωσης καταλληλότητας από τον ΕΦΕΤ και συνεπώς τα βυτία αυτά ΔΕΝ απαιτείται να κατασκευάζονται από ανοξείδωτο χάλυβα.

    Τα αυτοκίνητα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν ή τα ήδη κυκλοφορούντα για το σκοπό αυτό οφείλουν να προσκομισθούν από τους ενδιαφερόμενους στις κατά τόπους αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών, απ’ τις οποίες θα εφοδιαστεί με υπηρεσιακό σημείωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου